maandag 3 september 2007

20070829 Bloso Mario Declercq Groen (totaal 2007 => 2078.1 km)

In eerste instantie afgesproken met mijn broers om te gaan fietsen in Moen en daar de Blauwe lus van de Boerhovenroute te doen. Doordat ze zo vroeg afspraken, kon ik er jammer genoeg niet bij zijn. Samen met Yoerik dan afgesproken om de Mario Declercq Route nog eens te doen, was al een tijdje geleden. Ze passeert aan ons deur, dus kon maar zo makkelijk zijn. Om tot bij Yoerik te geraken moet ik wel eerst de Kortenberg op en dat is direct puffen zonder opwarming...
Na het vertrek met Yoerik, bleek al gauw dat ik niet veel tijd zou hebben om uit te blazen... Hij vloog er direct in en hij zou blijven vliegen tot op het einde... Het was duidelijk dat hij een avondmens is! Amaai...

Het was effen een hoop kilometers afzien voor mij! Achteraf gezien er wel van genoten, maar kom, het was doorbijten, goed voor het karakter...

Deed wel weer eens deugd om zo tijdens de week de bike op te springen, het smaakt zeker naar meer...

Geen opmerkingen: