zondag 27 juli 2008

20080727 Weeral een tijdje geleden... totaal 2008 = 1696,8 km

Weeral een tijdje niets van mij laten horen, maar dat heeft zijn redenen... Ben in verlof en heb meer tijd gestopt in het gezin dan in mijn laptop... Ben naar Frankrijk geweest en heb een nieuwe bike... Redenen genoeg dus.

Mijn laatste rit was Ingelmunster en daar heb ik niet echt veel over te vertellen.

Sindsdien nog met de bike naar het werk en dan was het gedaan... Dus nog een 110 km erbij + een 50 tal kilometers van de route van Kluisberge, da maakt een 160 bij de vorige stand erbij te rekenen...

Heb een nieuwe bike moeten kopen omdat mijn vorige kader een scheur begon te vertonen. Na een zoektocht is mijn oog gevallen op de Willier Solitario Carbon 2008. Heb die kader kunnen overkopen van iemand van Mountainbike.nl
Alle stukken van mijn vorige bike kunnen versteken van bike en zo een volledig nieuwe kunnen maken...

Specificaties:
Kader: Wilier Solitario Carbon 2008
Vork: Fox RL80
Remmen: Hope Mono Mini
Stuur: Ritchey WCS Carbon Flat Bar
Stuurpen: Ritchey WCS 4-Axis
Zadelpen: Ritchey Comp
Zadel: Fizik Aliante Wit
Zadelpenklem: Hope Rood
Wielen: Bontrager Race Lite Tubeless Ready
Snelspanners Wiel: Hope Rood
Voorderrie: Shimano XTR
Achterderrie: Sram X0
Gripshifters Sram X0
Ketting: Shimano XT
Cranks: Shimano XT
Trapas: Shimano XT Hollowtech II








Geen opmerkingen: