maandag 29 september 2008

20080927 TT Zwevezele 52 km (totaal 2008 = 2198,8 km)

Kalmkes gestart, leuk om zo te starten met een babbelke met den dezen en met den anderen...
Het systeem van wachten op elkaar is ook wel leuk, maar soms moest ik toch wel bewust de benen stilhouden... Is toch wel efkes wennen!

Toch efkes mijn beste acrobatetoeren moeten boven halen om recht te blijven bij een stuk offroad met daarnaast een fameuze geul waar ik in terecht kwam...

Daarna toch efkes het gaspedaal open om de rest weer bij te halen op een leuk stukje met draaien en keren...

Na de eerste bevoorrading op de (weinige) stukken offroad nu en dan eens het gashendel goed opengedraaid en er eens een lap op gegeven om dan na dit stuk weer te wachten op de rest...

Nie echt een super parcours, maar het gezelschap maakte weer veel goed.

De laatste 12 kilometer zette steven zich aan kop. Dat was dan het teken om het gaspedaal helemaal in te drukken en in overdrive te gaan... Samen met Dingo, Yoerik, Bram en Berre in zijn wiel gedoken en zo fameus de snelheid opgetrokken... Was de moeite, heel de moeite. De laatste kilometers waren qua parcours alles behalve, maar door de snelheid en de manier van rijden, werd het heeeeeeeel leuk...

Man man man, wat heb ik mij geamuseerd! Deze rit ook kunnen rijden zonder pijn in de knie... Misschien te maken met de nieuwe schoenen en andere stand van plaatjes? Wie weet...

Te downloaden GPS, IGN en andere parcoursinfo

Geen opmerkingen: